Sunday, November 05, 2006

Så här laddar du ned filmen Karl Gustav Thulin: Svensk Surrealist i den Kanariska Arkipelagen

Vill du köpa filmen om Karl Gustav Thulin?

Nu kan du ladda ned filmen i DivX-kvalitet (strax under 500 mb) vilket är mycket nära DVD-kvalitet. Ladda ned och bränn ut på video-CD eller DVD.
Pris 100 kronor (SEK)

Bankgiro: 5351-7942

Skicka pengarna till mitt (Björn Ulfssons) svenska bankgirokonto, och - OBS! VIKTIGT! - skicka ett kort mail att pengarna är skickade, så skickar vi ett mail med instruktioner om hur Du laddar ner filmen.

Skicka gärna ett mail först, så att vi kan etablera kontakt innan du betalar, samt bekräfta att servrarna fungerar och att filen är tillgänglig.

Skicka mail på ett eller båda dessa e-postkonton:

bjorn.ulfsson@evolvingcultures.com
bjorn_ulfsson@hotmail.com



OBS! Eftersom det här är en stor datafil, så rekommenderar vi inte att ladda ner filmen utan tillgång till bredbandsuppkoppling.

Har du inte tillgång till bredband, så kan jag skicka filmen på en CD. (Som du sedan kan titta på i en dator eller bränna ut till DVD). Tilläggskostnaden för porto och CD är 50 kronor. (SEK)

Vill du hellre ha filmen på DVD, så skriv till mig med en intresseanmälan. Filmen finns ännu inte kommersiellt distribuerad på DVD, men kommer att göra det inom kort.

Om filmens regissör:

Jag heter Björn Ulfsson och är journalist, fotograf och dokumentärfilmare. Jag och min kanadensiska partner Terri Casella är baserade på Gran Canaria, men har även bas i Sverige och i Canada . Vi räknar med att vara tillbaka på GC under 2007.

Du har kanske sett oss när vi har varit ute och filmat, antingen på någon av fiestorna i Las Palmas eller Santa Lucia de Tirajana, eller i Skandinaviska Turistkyrkans på deras julkonserter.

Under 2004-2006 arbetade nämligen jag och Terri Casella med ett antal filmprojekt på Gran Canaria, som vi nu håller på att klippa ihop.

Karl Gustav Thulin: Svensk Surrealist i den Kanariska Arkipelagen är ett av dessa projekt. För att komma till vår hemsida, klicka nedan:


No comments: